Obraz

Importer Zabawek
Trifox

Ponad 30 lat doświadczenia w imporcie oraz dystrybucji
zabawek i artykułów dla dzieci.

Zobacz więcej

Rozpoczęcie współpracy

Aby nawiązać współpracę z naszą firmą, należy zarejestrować się na stronie https://trifox.pl/b2b. Po aktywacji konta przez administratora, będzie można się zalogować i korzystać z naszej platformy B2B. Po zalogowaniu będą Państwo mieli dostęp do hurtowych cen netto, indywidualnego rabatu (jeśli został przyznany), aktualnych stanów magazynowych (aktualizowanych co godzinę) oraz możliwości składania zamówień online. Oferujemy również sprzedaż w formule dropshippingu. Warunki współpracy ustalane są indywidualnie

Sprzedaż hurtowa internetowa oraz wysyłka

Nasza firma oferuje następujące rabaty na produkty w zależności od wartości zamówienia netto:

  • zakup powyżej 1000 zł – 5 %
  • zakup powyżej 1500 zł – 8 %

Możliwe jest również uzyskanie indywidualnych rabatów przy większych zamówieniach lub dłuższej współpracy.

Państwa zamówienie zostanie wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu jego złożenia. Jest to orientacyjny czas realizacji, który może się zmieniać w zależności od wielkości zamówienia i sezonowości sprzedaży. Towar jest starannie zapakowany w kartony i oklejony firmową taśmą zabezpieczającą. Minimalna wartość zamówienia wynosi 600 zł netto po rabacie. Jeśli kwota zamówienia jest niższa, klient ponosi koszt dostawy w wysokości 16 zł brutto (+3 zł brutto pobranie).

Dostawa towarów realizowana jest przez firmy spedycyjne: InPost (paczki) oraz GEIS (palety).

Płatności

Zamówienia można opłacać przelewem na konto bankowe po otrzymaniu faktury lub za pobraniem przy odbiorze towaru. Przy dłuższej współpracy możliwe jest wystawianie faktur z odroczonym terminem płatności.

Zwroty i reklamacje

W przypadku reklamacji towaru zakupionego przez platformę B2B, prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@trifox.pl. Do rozpatrzenia reklamacji zazwyczaj wystarczy przesłanie zdjęcia produktu z widocznym uszkodzeniem/wadą oraz podanie następujących informacji: rodzaj uszkodzenia/wady, numer dokumentu zakupu, numer zabawki (kod EAN lub indeks) oraz ilość reklamowanych sztuk produktu. Nie ma konieczności odsyłania towaru na reklamację, chyba że poprosimy o to wyraźnie. Niezgodności ilościowe będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy zostaną zgłoszone niezwłocznie w terminie do 7 dni od otrzymania towaru. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów, gdyż nie przyjmujemy zwrotów towaru.

Sprzedaż hurtowa stacjonarna

Zapraszamy Państwa również do odwiedzenia naszej siedziby przy ul. Konwaliowej 21 w Bielsku-Białej, gdzie można zapoznać się z ofertą i dokonać zakupu.

Synchronizacja XML

Możliwa jest integracja oferty naszej firmy z Państwa sklepem internetowym lub systemem zarządzania za pomocą pliku XML, który automatycznie aktualizuje stany magazynowe, produkty i zdjęcia.